30 Mart 2012 Cuma

STARDOLL YENİLİKLERİ :)

HEY!
STARDOLL YENİLENDİ!


EVET. ARTIK HİÇ BİR STARDOLL KULLANICISI SIKINTIYA GİRMEYECEK! 
Eda.Stardoll UN YAZMIŞ OLDUĞU BİR YAZIYI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM :)
Yaşasınnn!!!
Artık '' bunu almak istiyorum ama param bitti! eyvah ben para yükleyene kadar ürün bitecek!'' gibi sızlanmalara son!!!
Bundan sonra Stardollda bir ürünü beğendiğin ama almaya durumunun müsait olmadığı zamanlarda ürün etiketinde sağ alt köşede bulunan minik kalbe tıklayarak o ürünü dilek listene ekleyebilirsin.
Dilek listendeki ürünleri ise Starplaza'nın girişindeki ''Dilek Listesi'' adlı beyaz butona tıklayınca görebilirsin...
Artık hiçbirşey aklında ya da gözünde kalmayacak! Çünkü beğendiklerin ''Dilek Liste'' n de olacak!!!

ARKADAŞLAR BEN BU DURUMA ÇOK SEVİNDİM.
HA BİRDE STARPLAZAYI DA YENİLEDİLER! :)
İŞTE GÖRÜNTÜSÜ!



" DİLEK KUTUSU" GÖSTERDİĞİM YERDE!
SONRA ARAMAYIN :D
MAĞAZAYA GİTMEK İÇİN TIKLA!

HERKEZE İYİ GÜNLER :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder